Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 7 februari 2018

Bloedneus passé?


Al sinds mijn kindsheid heb ik vaak een bloedneus gehad.
Zo vaak zelfs dat ik werd onderzocht in het ziekenhuis in Dordrecht waar we toen woonden.
Een keer par week werd mijn bloed geprikt en onderzocht.
Man, wat had ik daar een hekel aan. Er werd altijd in mijn vingers geprikt voor die paar druppeltjes bloed en dat doet nu eenmaal pijn, vooral als kind zijnde.
Na een paar weken besloten ze om ook het bloed van mijn moeder te onderzoeken. Destijds zei "men" dat we iets misten in ons bloed, iets dat deed dat het bloed langzaam stelpte.
Latere onderzoeken wezen nergens op, bij mij dan, maar bloedneuzen heb ik talrijke gehad.
Gisteren twee op een dag.
Nu besloot ik er eindelijk een iets aan te laten doen en vandaag heeft de neus-keel en oorarts mij geëtst in allebei de neusgaten.
Dat doet verd... pijn en ik zit nu nog te snuffen.
De arts vind dat ik binnenkort een allergie-test moet laten doen, omdat mijn neus er van binnen gehavend uitzag.
Tja, dat doen we dus maar...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!