Over dingen en doetjes in Denemarken.

donderdag 28 december 2017

Het is weer even stil.

Philip bleef hier op tweede kerstdag en Carl kwam gisteren een etmaal logeren. Dus hadden de twee neefjes weer plezier met en van elkaar (al gaat er veel tijd voorbij met spelletjes op het tablet). De legobakken kwamen even tevoorschijn; de drone van de chef werd geprobeerd (die jongens hebben dat in hun vingers), we speelden "Afrika's stjerne" en s'avonds ravotten ze in bed.

Ik nam ze mee naar de film: "Ferdinand".


Een echt leuke tekenfilm.
In de bioscoop - met slush ice - cola en popcorn.


De chef werkte wat orders weg ; die zijn vandaag op de post gegaan. 


Mooi weer vandaag; nietwaar?
Vanmiddag heb ik een boek geruild dat ik dubbel had gekregen met kerstmis.
Een nieuw horlogebandje kon er ook nog af.
Maar voor een nieuwe winterjas kon ik niet slagen (ik vond er wel een, maar die vond de chef weer niet mooi...tja)
Binnenkort komt de uitverkoop. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!