Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 4 oktober 2017

Regn og rusk.

Regn og rusk. Dat is Deens voor regen en rukwinden.
Brrrr... echt najaar.

Gisteren kwam de zon zo mooi op.


Dan denk je: ha, dat wordt een fijne dag.
Ik begon met het factureren...
( ik vond dat er voor een order te weinig betaald werd; de chef chagrijnig - tja, dat blijft dan zo'n hele dag wat hangen)
Dan werken en werken, met kleine en korte pauzes..
Dat was gewoon wat teveel.
Dan gaan er dingen fout en dan wordt er meer gesist..


Hupsakee, ik ging toch maar naar het koor, ook al was m'n "goesting" ver te zoeken. Ik had beloofd om iets lekkers mee te brengen en had maar vlug wat chocolade bij elkaar gezocht.
En zie daar nou!. Het werd een heel gezellige avond en ik kwam thuis vol muziek en energie wat mijn humeur duidelijk ten goede kwam.

Vandaag hebben we het allebei wat rustiger aan gedaan. 
Koffiepauze en een hele lange middagpauze.
Ik ging ook nog op bezoek bij een zieke vriendin, waar de chef me naar toe reed en ook weer kwam afhalen.
Ik kan namelijk nog steeds geen auto rijden en op de fiets was vandaag geen optie.

De laatste foto is van de schoorsteenveger, die vandaag z'n half-jaarlijkse ronde maakte. 
Kan er weer veilig gestookt gaan worden.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!