Over dingen en doetjes in Denemarken.

zondag 17 september 2017

Zo jammer...

Jammer, heel jammer dat ik/wij niet naar het feestje van Kees en Monique kon(den) komen.
Ik was er zo graag bij geweest!

Maar ja, met zo'n voet, een echtgenoot met en k*!t¤ rug en drukte op de zaak ging dat niet.
Maar het blijft jammer....zucht.
Dat heb je als je ver weg gaat wonen.

Het gaat overigens heel goed met de voet. Ik kan er al goed op vooruit. Alleen auto rijden zit er de komende maand niet in. Ik kan  de koppeling niet indrukken met m'n klompen voetje.
Fietsen gaat ook (nog) niet.
Dat maakt me dus wel afhankelijk van anderen.


Gisteren had de chef een flinke order met het opzetten van raam-folie bij een zaak die gaat verbouwen en van naam veranderen. Dertien grote winkelruiten werden van folie voorzien.
(en die folie wordt over 14 dagen alweer verwijderd. Schijnt wel goede reclame voor een zaak te zijn)
Gelukkig kwamen én zoon én schoonzoon helpen, plus een goeie vriend.

Sandra kwam even kijken en poseerde als...foto-standbeeld/fotostage.


Heerlijk gewoonweg met al die hulp!!!

Jeff staat volgende maand op een beurs in Middelfart.
Hij wil zijn laatste designs proberen te verkopen en hij is zelfs uitgenodigd om een voorlezing te houden.
Hij had alvast vrijkaarten bij.


Voor de rest is het best gezellig.
De buurvrouw maakte een mooie deurkrans voor me, een vriendin kwam met taart en een fles wijn, ik heb al drie boeken uit en de chef reed me naar de wolwinkel, zodat ik weer wat te breien heb.


Zo gaat het goed, zo gaat het beter...alweer een dagje dichterbij het gewoon kunnen lopen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!