Over dingen en doetjes in Denemarken.

zondag 4 juni 2017

Waar voor je geld?!

We waren gisterenavond naar een concert met André Rieu en zijn Strauss-orkest. 
Eén kaartje gekocht voor de cadeaubon die ik nog had liggen en eentje zelf betaald. Maanden geleden besteld. Veel voorpret en verwachtingen gehad en dan....het concert:
Tja....de man en zijn orkest levert de waar; da's waar. Maar dat heeft hij al zo vaak gedaan dat je voelt alsof je in een repetitie zit.
Oh nee, geen foutje te horen/merken. Allemaal in mooie jurken en strak in het pak. Het complete orkest; lachend met elkaar en geintjes naar het publiek. Een goede show.
Ik denk dat de tv veel van de belevenis heeft verknoeid. Je wist van te voren precies wat je kon verwachten. Maar eerlijk is eerlijk, hij heeft en geeft een mooie show. Goede solisten en een perfecte timing.
Het publiek was aan de oude kant. Ik weet best wel dat wij geen jonkies zijn, maar zo voelde ik me wel gisterenavond.
We hadden goede plaatsen; konden alles goed zien en horen; de show werd gegeven zoals al vele jaren lang. Dat was eens en eigenlijk wel genoeg.


Enfin, nu ben ik dan eindelijk in de Boxen in Herning geweest. Wat een hal: daar kunnen 15.000 toeschouwers in. Na afloop reed ik naar huis in de lichte zomernacht.



Donkerder wordt het niet rond deze tijd van het jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!