Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 31 mei 2017

Mei-weer.


Dit is een archief foto, waarop de Lillebælt.  
Zwart/wit; een beetje somber...
Zo was het weer het grootste gedeelte van de dag. Veel wind en nogal frisjes. De zon kwam pas laat in de middag tevoorschijn.

Ulla en ik hebben een flink stuk gewandeld. Een kilometer of zeven in een stevig tempo. De rest van de "wandelclub" was vandaag verhinderd, maar wij liepen heerlijk door de bossen (en we hebben wat "afgekakeld")

In de tuin bloeit de brem volop (het onkruid ook).


Een gele en een rode.
De chef kocht vorig jaar die rode, maar ik vind de gele toch het mooiste.

Misschien was het ook wel goed dat het vandaag niet warm was; er is flink wat werk verricht, en dat brengt centen (øres) in het laatje.


Verder heb ik genoeg te doen elke dag. 
Gisteren was de zomer-afsluiting van ons koor.
Een gezellig etentje met z'n allen bij café Katja.

Morgen komt een kennis trainen op "onze" rug-machine (en een bakje koffie doen).
Vrijdag komt Philip een nachtje slapen en voor zaterdag hebben we kaartjes voor André Rieu, die in Herning optreedt.
Het ene kaartje had ik nog gekregen bij mijn afscheid vorig jaar (jeetje, alweer een jaar geleden!), het andere hebben we erbij gekocht. Ik ben reuze benieuwd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!