Over dingen en doetjes in Denemarken.

zondag 2 april 2017

Het derde gegeven..

Ik schreef het al. Het blijft niet bij twee kapotte dingen. Nummer drie is dus mijn fiets. Mijn "elektrische" fiets (wat jullie trapondersteuning noemen). De batterij is okay, de lichtjes van "aan-en-uit" werken. Daar ergens tussenin zit er een kink in de kabel. Morgen naar de fietsenmaker en maar hopen dat het niet al te duur wordt. Er moeten ook een paar nieuwe spaken in, maar hij is ook al bijna zeven jaar oud. 

Het was /is al een paar dagen goed fietsweer, jammer.. Dan maar even met de auto naar de haven en het strand.



"Side-by-side" liggen de schepen die olie bunkeren. Daar keken we naar toen we onze meegebrachte broodjes opaten.

's Avonds hadden we eters, die bloemen meebrachten.


Rozen van Sandra


En een wit boeket van Marita.

Vanmorgen zat ik nog heerlijk even in de zon; nu komen de wolken.

Al mijn breiwerken zijn af. De laatste sokken zijn klaar. Nu denk ik dat ik garen ga halen voor een wit zomervestje. 

Zondag = rustdag. We hebben het verdiend, vind ik.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!