Over dingen en doetjes in Denemarken.

dinsdag 4 april 2017

Achteraan beginnen

Vandaag haalde ik Carl van school. Beide ouders waren verhinderd; Casper was niet thuis en Caroline zit in New York.

We maaiden het gras, Carl en ik (nadat de chef de grasmaaier aan de gang had gekregen). In feite is het veel te vroeg in het seizoen om het gras te maaien. Er kan nachtvorst komen, het gras moet sterker worden enz..enz.. Maar het gras groeide eenvoudig te hard en daarom zijn we er toch met de maaier overheen gemoeten. Nu lijkt het weer een voetbalveld en Carl heeft zowat de hele middag buiten gespeeld. Totdat we tomatensoep gingen eten, met pannenkoeken na. (een beetje vroeg, want ik moest naar het koor).

New York! Ja, daar is Caroline een week - met school! Ik geloof niet dat ik op de middelbare school ooit een reisje heb gemaakt. Nog geeneens een dag. Maar tijden veranderen, de wereld wordt kleiner en New York is haalbaar. Ik heb al foto's gezien op Instagram van de Skyline, de Highline en het Vrijheidsbeeld. 

Of het weer in New York net zo lekker is als hier is nog maar de vraag.
Kijk deze lucht toch eens:



Dat betekent lekker buiten een boterhammetje eten.


Maar, dan is er nog die auto.
Het slot werkt niet zoals het moet. Zo van: nu doet ie 't wel - nu doet ie 't niet. Wij zijn dus niet tevreden! Grr..boos, kwaad!
De chef heeft flink gediscuteerd met de garage. 
Gelukkig hebben we de rekening nog niet betaald.
Volgende week moet de auto dan maar weer een dagje naar de garage. Misschien moet er toch een nieuw slot in..

(Gelukkig kunnen we Sandra's auto lenen..."die staat daar toch maar te staan nu we allebei in de stad werken", zegt dochterlief. Thanks!)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!