Over dingen en doetjes in Denemarken.

zondag 26 maart 2017

De vogels zijn er weer.


Nu zijn de vogels er weer
En het licht kantelt naar binnen
Het schijnt door alle kieren heen; de lichte nachten zijn terug

Alles wat bewoog is bewaard gebleven
Toen je wegging was het zo simpel
Maar het hart weet goed wat het wil; me mooi maken voor jou.
Je bent weer terug, een warme golf,
Je bent weer terug, met warme dagen; je bent bij mij.

Nu komen alle geluiden terug
En de wereld valt mijn huis binnen
Met parasols en sandalen, de golven tekenen in zand

Mijn huis was vol met wind
en nieuwe vruchten woeien binnen
Maar mijn hart weet goed wat het wil; me mooi maken voor jou
Je bent weer terug; je bent bij mij
Je bent weer hier; met warme dagen; je bent bij mij.

Het is weer zomertijd.
De warmte komt eraan.
Over een maand beginnen de lichte nachten...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!