Over dingen en doetjes in Denemarken.

zondag 5 februari 2017

Je zou verdwalen..

Mensch, wat is het hier mistig geweest! Dagen aan een stuk. Het was net alsof de wolken dieper en dieper naar de grond zakten en alsof er zich daar bovenop een hele lading anderen stapelden. Gisterenavond reed ik met een vriendin naar huis ;we hadden een vriendenavondje gehad; en we waren gewoon de weg kwijt. "Hé, je moet daar links af"."Waar? Ik zie geen weg". Voor we het wisten reden we het pad op naar de oude olietanks. Na wat draaien en langzaam rijden vonden we de weg terug. Eindelijk snap ik dat Londenaren door de smog in de Theems kunnen vallen. 
Vanmorgen was het nog dikke mist; nu is het gewoon regenachtig en pikkedonker. Brrrr...

En dat op een zondag.
We gingen naar de "Woon, eet- en design-beurs" hier vlak bij. 
Dat was nou eens een gezellige beurs. Niet te groot, niet te druk en met heel veel producten die je echt kunt gebruiken!




We probeerden en bestelden twee "krukken/werkstoelen" voor ons bedrijfje. Ergonomisch, goed voor de rug; voor een goede werk-houding.
(de middelste op de foto).
Muv-man heet de stoel - een bewegelijke stoel. Ik ben zeer benieuwd. Je kunt er natuurlijk op zitten, maar je kunt hem ook als rugsteuntje gebruiken bij het staan. En die man van mij, de chef hè, die gaat dan meteen in de "verkoop-modo" en verkoopt aan de verkoper enkele roll-ups. Zo gaat dat in het bedrijfsleven :-).

M'n pas en mijn reisdata zitten in m'n tas; ik heb ingecheckt; de mist is opgetrokken dus het vliegtuig zal wel kunnen starten (en landen hoop ik).
Morgen ga ik een paar dagen naar NL. Fijn toch.







1 opmerking:

  1. Ik wil heel graag weten hoe ze bevallen. Wil er zelf ook graag eentje eigenlijk. Voor thuis én op mijn werk.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!