Over dingen en doetjes in Denemarken.

zaterdag 28 januari 2017

Ik ga weer een paar dagen naar Nederland..

Ogen openhouden en het internet checken. Wanneer is het goedkoop om (direct) van Billund naar Amsterdam te vliegen?
Jaaa, een midweek! In februari.
De 6. februari kom ik daarom aangevlogen en ik ga de 10. februari weer naar huis. Ik mag weer logeren bij zus en zwager. (jammer dat er geen vlucht van Billund naar Eindhoven is).

De eega heeft het zelf voorgesteld. Eventjes een weekje zonder elkaar is ook fijn. Hij z'n rust en ik mijn familie bezoeken. 
Hij/wij verwacht(en) niet dat er geopereerd wordt aan die rug. En pijn-behandeling, fysiotherapie, training of wat er dinsdag uitkomt zal ook zonder mij wel doorgaan. We worden waarschijnlijk dinsdag een stuk wijzer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!