Over dingen en doetjes in Denemarken.

dinsdag 10 januari 2017

Er komt altijd iets tussen.

Toen ik nog werkte - of beter toen ik in "loondienst" was, want ik werk feitelijk nog steeds - riep ik altijd: "Als het enigszins kan dan ga ik in januari naar een land waar de zon schijnt!"

Nu zou het dus kunnen, maarrr: Zaterdag moet de eega door de MRI scan en dan maar afwachten wat eruit komt. Lopen gaat in elk geval moeilijk en dan is een vakantie ook niet zoveel waard.
Donderdag is Sandra jarig en ze viert het vrijdag. Daar moet ik toch zeker bij zijn!
Woensdag gaan we naar het Nieuwjaarsconcert. Daar heb ik kaartjes voor.
Dinsdag heb ik een oproep voor de regionale mammografie scan.
En de week daarna start ons koor en hebben we nieuwe leden uitgenodigd.
Misschien....na de 24 januari?
Maar ik moet de 1.februari weer terug zin, want dan ben ik uitgenodigd op een veertig jarig jubileum.

Oh ja, dan vergeet ik nog te melden dat het druk is op de zaak. Maar dat is een kwestie van plannen. Ik ben per slot van rekening mede - onderdirekteur :-)

Maar ik zou wát graag dit druilerige weer ruilen voor zon en licht.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!