Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 28 september 2016

Gevlogen..

Ik vloog naar Schiphol en na een kleine week weer terug naar Billund. In de tussentijd is de tijd omgevlogen!
Zo gezellig bij mijn zus (en zwager).
Een paar keertjes naar ons moeder.
Lekker geluncht waar broertje ook bij was.
Elke dag weer wat anders gedaan, zoals te zien is op de voorgaande foto-blogs.
Mooi weer op de koop toe. Meer kan een mens niet wensen.
En ook een heerlijke thuiskomt.
Gemist door manlief en afgehaald met een boeket bloemen.

Maandag nog de lichtjesroute in Eindhoven gereden.


Mijn lieve zus ging overal mee naar toe en als een prinses ben ik overal naar toe gebracht.
Of we gingen even met de fiets naar het winkelcentrum
en de stad.
Zwager zorgde voor et eten en dat was me toch lekker!

Zulke dagen gaan voorbij en het is ook goed om weer thuis te zijn.


... Gewoon weer aan het werk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!