Over dingen en doetjes in Denemarken.

zondag 4 september 2016

Dan maar vliegen...

Ik zou nog een weekje naar Brabant gaan in september, dus ik zocht wat het ging kosten met een Flixbus.


Niet duur, helemaal niet duur, maar je moet wel 16 uur! in de bus zitten......

Toch maar even kijken of ik beter de trein kan nemen...


Oef, heel duur en vier keer overstappen. Dan is het met die tegenwoordige onregelmatige treinen nog maar de vraag of je de volgende haalt.

Ik keek op Facebook of er toevallig iemand anders van Zuid DK naar Zuidoost NL reed. Er wonen meer "Nederlanders" hier in DK en die rijden nogal eens heen en weer. Helaas noppes deze keer.

Toen googlede de chef of ik toch niet beter met het vliegtuig kon gaan. En warempel, via Momondo vonden we een reis voor 178 Euro. Van Billund naar Amsterdam en weer retour.
Met de KLM.


En mijn zus komt me halen op Schiphol.
Fantastisch lief.
(en ik mag er ook de hele week slapen)

Ik kom de 21. september en vlieg de 27. weer naar huis.
Dus, moedertje, je ziet me binnenkort weer verschijnen.


3 opmerkingen:

Gezellig, laat gerust een reactie achter!