Over dingen en doetjes in Denemarken.

zondag 17 juli 2016

Dan maar met behulp van foto's

Allé zeg, nu ben ik flink verkouden geworden.
Zou de eega mij hebben aangestoken??

Je kunt in de stad zien dat het vakantietijd is.
Het centrum was gewoon leeg gisteren en daarom reden we even naar het Storcenter in Kolding.


Daar ligt onder andere een - goed gekopieerd - Amerikaans café/cafetaria uit de 50'er jaren.
Met platenhoezen van Elvis, Audrey Hepburn, Ricky Valens aan de muur. 


Met fantastische milkshakes (die smaken zoals een milkshake hoort te smaken!)

Thuisgekomen werkten we nog even; we drukten affiches en toen de zon doorkwam fietsten we naar de stad, waar we heerlijke koffie met gebak kochten bij Mair's.


Dus: voorlopig geen kalorien meer voor mij!

Je kon nog lekker buiten zitten (wel met een trui aan).

Vandaag reden we al vroeg naar Silkeborg, waar een marktje was.
Ze hebben hier normaal spullen van vrij hoge kwaliteit.
Ik kocht er een blouse (Masai) , een goed t-shirt en een broek voor alles bij elkaar 12 Euro. De broek past niet, maar die geef ik aan Sandra. Merkkleding!


Nog even een rondje lopen langs een van de meren..


Hier liggen de rondvaartboten.


Maar wij wilden gaan varen met ons eigen bootje.
Helaas begon het te regenen en het is net pas opgehouden.

Thuisgekomen kroop ik in m'n stoel met een boek, maar van lezen kwam niet veel. Ik heb minstens een uur geslapen...
Ik hoop maar dat ik de verkoudheid in bedwang kan houden.

De weersvoorspelling voor morgen is niet beter, maar vanaf woensdag zou het beter worden.
Laat ik daar dan maar op hopen.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!