Over dingen en doetjes in Denemarken.

vrijdag 13 mei 2016

Vanalles..


Gisteren haalde een van mijn collega's ijs voor allemaal.
Omdat het zo'n mooi weer was.
Omdat de zomer er is.
Omdat de vakantie in zicht is.


Er wordt hier een nieuwe consulent gezocht.

Hoe vreemd is het om een vacature voor "mijn" baan  te lezen.
Er komt pas "iemand anders" in augustus, maar er wordt natuurlijk nu al gezocht naar een nieuwe collega. 
Er komen vrij veel sollicitaties, hoor ik.
Ik hoor het op een afstandje....vreemd, maar helemaal okay.

Ik ga nu ook lekker vroeger naar huis (de meeste dagen).
Vergaderingen en workshops die over de planning van het volgende jaar gaan zijn aan mij niet meer besteed.
Ik sluit af; ik draag over; ik zet veel dingen op en usb-stick; ik zorg dat alles bijgewerkt is; de journaals geschreven...
Ik ga genieten!



Ik maakte een Quiche Lorraine voor het avondeten.


..en de appelboom staat in bloei.

De afscheidsreceptie is volgeboekt.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!