Over dingen en doetjes in Denemarken.

maandag 25 januari 2016

Gehoord.


Ja ja ja, ik heb het gehoord.
In Nederland, België en Frankrijk ziet het er voorjaarsachtig uit.
Daar begint het al op de lente te lijken.
Hier??
Mistig, grauw en grijs...of zal ik zeggen bruin?!
Die eindeloze maand januari is NOG niet voorbij!!
Ik kom licht te kort.
Zon! En warmte!
Volgend jaar boek ik een reis naar Tenerife of daar waar het zomer is. Zeker weten!

Vanmiddag, na werktijd, ging ik een eind lopen...naar buiten...daar is toch meer licht! Hier is het half vijf.

Onder al dit bruine ligt het voorjaar verscholen.
Ooit....


1 opmerking:

  1. Ondertussen is het hier ook weer grijs en grauw en regent het pijpestelen. Wel is het nog vrij zacht, zo'n 12 graden.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!