Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 11 november 2015

Pauzekoopje.

Vandaag moest ik bij het "Centrum voor Gehoorverlies" zijn, beter bekend als de dovenschool.
Re-visitatie gesprekken betreffende de leerlingen in de hoogste klassen.
Tussen nummer drie en vier lag een pauze en omdat de school vlak bij de recyclingwinkel van het Rode Kruis ligt, ging ik daar een kijkje nemen.

Ik kocht er een nep-bontjas, bijna nieuw...


...en twee paar schoenen....


...voor de prijs van: 
205 Kronen = 27 Euro!
Daar wordt ik gewoon helemaal blij van.
Ik ben namelijk niet iemand die waarde aan merkkleding hecht, maar ik moet wel zeggen dat de kwaliteit ervan vaak beter is dan de goedkope spulletjes. Merkkleding voor weinig geld kopen kan bij tweedehandszaakjes en dat vind ik dan wel weer leuk.
En je moet het net treffen! 
Dat was vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!