Over dingen en doetjes in Denemarken.

donderdag 26 november 2015

Daar zat ik dan..

Daar zat ik dan...
tussen al die andere opa's en oma's die waren uitgenodigd op de klassen-kerst-knip-dag.


Ik kwam een oud-collega tegen en een van "mijn" vroegere dagmoeders. Die hebben dus ook de eretitel van grootouder verworven.


Carls farfar (bedstefar) was er ook en plakte ijverig mee.
Een paar meter slingers hebben we gemaakt; we knipten roze varkentjes en fabriceerden kræmmerhuse.
Om morgen de school mee te versieren als het kerstmarkt is.


Eerder op de dag was ik al in Kolding.
Folie afhalen bij de groothandel en etiketten afgeven bij een micro-brouwerij.


De chef vroeg of de ontvanger nog commentaar had, maar daar had hij geen tijd voor, denk ik. Hij stond met zijn voeten in het water! Waarschijnlijk ergens iets fout gegaan in het proces...
Later heeft hij overigens gemaild dat de etiketten fantastisch waren en wij een goede service hadden. (smiley).

Toen nog even naar Odense gereden met een korf met adventscadeautjes  (dat is in plaats van schoen zetten in NL).
Philip schreef zijn verlanglijstje:


Thuisgekomen heb ik me samen met de eega nog even over de navigatie-cursus gebogen.
Jeetje, da's vrij moeilijk hoor!
Behoudende koers, varende koers en sturende koers berekenen via  kompas, stroom en wind gegevens.


Ik waste drie wassen, verschoonde het bed en schrobde de badkamer.
En tussendoor moest ik nog even een correctie naar mijn werk sturen, anders konden die niet verder met het jaarrapport.

Dat was mijn vrije dag!
Goed besteed, nietwaar?!


1 opmerking:

  1. Als je dat allemaal doet op een vrije dag wil ik niet weten hoe jouw werkdag er uit ziet.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!