Over dingen en doetjes in Denemarken.

zaterdag 5 september 2015

Muizenarm

Op het werk was het deze week niet erg druk en daarom dacht ik dat ik best een hoop computerwerk kon afhandelen.
Zo gezegd, zo gedaan.
Dat heeft me een zere arm bezorgd!
Even rustig aan dan maar.
Gek hè, ik merkte het net pas, toen ik achter de computer ging zitten.
Niet toen ik de bedden verschoonde; niet toen ik de was op hing; ook niet toen ik de chef hielp met het foliewerk en ook niet bij het eten koken.
Het heeft dus wel degelijk met het "computeren" te maken.
Die arm moet even rust hebben....Even geen muis!

(over 10 dagen komt onze masseur weer - wat een luxe, nietwaar...eens in de twee maanden een half uur massage, betaald door het werk. Enfin, de masseuse weet er wel raad mee!)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!