Over dingen en doetjes in Denemarken.

donderdag 24 september 2015

Arme ik!


Daar sta ik dan in m'n uppie, helemaal alleen.
Al mijn collegaas zijn op andere bestemmingen of naar huis.
Ik heb nog een afspraak met een adviesbureau, dat een interview komt afnemen over een deel van het werk wat we hier doen.
Voor vergelijking, om precedent te zijn voor de manier van werken.
Ze komen pas om half vijf...zucht...dat wordt een latertje.

Ik heb helaas ook een snotneus, wat het er niet beter op maakt.
Snuf..
Maar het is waarschijnlijk een van de laatste keren dat ik voor dit werk aan de weg timmer.
Gisteren kwam er bericht binnen dat ik geen recht meer heb op een eventuele WW-uitkering, mocht ik werkeloos worden.

Het recht op AOW heb ik nog even uitgesteld.
Ik blijf nog "aan" tot de eerste mei.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!