Over dingen en doetjes in Denemarken.

zaterdag 15 augustus 2015

Trendy.

Het lijkt wel of alles wat modern was in de jaren zestig, begin zeventig weer terugkomt in zowel de kleding als in het interieur.
Het hotel waar wij verbleven tijdens onze cursus was al aan het veranderen van stijl.
Koperen lampen in de kamers; oranje doorzichtige gordijnen in de eetzaal; gekleurde kussens in de banken en nog meer....
Ja, ik heb het weer "overleefd". En eerlijk is eerlijk, het was best goed.
De twee uur durende rit op mountainbike door wild gebied hoefde ik niet mee... (ik zou eens vallen)...dus samen met drie anderen luierde ik in de zon onder het genot van een glas wijn.
's Morgens dook ik zelfs een half uur het zwembad in, dat ik helemaal voor mezelf had. Wat een luxe.
En...we hebben weer wat bijgeleerd; een mens is nooit te oud om te leren, al heb ik wel eens moeite om alle opgestapelde theorieën uit elkaar te houden. 

Thuisgekomen ging ik vlug even spinnen verjagen uit de logeerkamers, want er kwamen drie kleinkinderen slapen.
Een enkel nachtje maar...
Wat wás het warm vannacht; dat zijn we niet gewend in DK.
Voor de middag werden ze alweer afgehaald; ze moesten verder...

Grandpa en ik fietsten naar de stad en dronken een caffe-latte op een terrasje.


Nog even in de tuin gewerkt; rekeningen geschreven...
Gezegende zaterdag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!