Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 12 augustus 2015

Kriebel, krabbel..


Er vliegt wat rond in deze dagen.
Vooral op de fiets heb je er last van.
Voor je het weet heb je een vlieg ingeslikt of een dondervliegje in je oog.
Ik weet het wel, het is de tijd van het jaar...

Morgen en overmorgen ben ik even weg, op cursus. Ons jaarlijks "Start - Seminaar".
Deze keer gaan we met de bus naar Rebild Bakker (= heuvels) midden in Rold Skov (= bos), in Noord Jutland.


Naar een sport hotel....en daar ben ik eigenlijk wel een beetje klaar mee. In dien verstande, dat ik een hoop collega's heb van begin dertig, die met elkaar concurreren om zowat alles.

Ik had liever iets "cultureels" in het programma gewild.
Maar ja...dit is waarschijnlijk mijn laatste "seminaar"...en wie weet wordt het best leuk!
(en ik hóef niet mee te doen...!
Gelukkig maar..)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!