Over dingen en doetjes in Denemarken.

vrijdag 19 juni 2015

Droog.

Het is dat de kalender "zomer" schrijft, anders zou je het niet geloven. "De wind zit verkeerd!"; hij blijft in de noordwestelijke hoek en dat geeft lage temperaturen en een stevige bries.
Met de regen valt het wel mee.

Gisteren was ik met mijn collega's een dagje op cursus in het Comwell hotel in Middelfart en na afloop gingen we een partijtje "voetbal-golfen".
Daar bracht ik maar weinig van terecht - de meesten ging het niet beter af. Maar je loopt al vlug een een aantal kilometers over de golfbanen....en da's goed na een dagje zitten.


Vandaag was het kil; ik had wat buikpijn; was moe vanwege het veel te laat naar bed in verband met de verkiezingsuitslagen op tv...
Ik bakte broodjes....


...en ze zijn heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!