Over dingen en doetjes in Denemarken.

dinsdag 20 januari 2015

Hij is weer thuis.

Hij is weer thuis, mijn mannetje, na een nachtje ziekenhuis.
Vorige week zijn er poliepen weggehaald in zijn neus en zondagavond/nacht begon het te bloeden.
Het hield niet op, de dokterswacht gebeld en we moesten naar de Skadestuen (eerste hulp) in Kolding.
Daar hadden ze geen tijd, dus vandaar door naar Vejle.


Het uitzuigen van de neus en keel hielp , het bloeden werd minder maar het hield niet helemaal op.  Om half zes 's morgens waren we weer thuis....(ik hield vrij tot tien uur voor ik ging werken). Om half één belt hij op: het bloeden is zo erg nu, dat ze hem in Vejle willen zien. Hup, weer naar het ziekenhuis.
En het hield niet op met bloeden. Alles zat onder! (ook hier thuis - ik heb me wat afgeschrobd).
Ten einde raad hebben ze hem opgenomen.
Vocht toegediend, zoutwater, zoetwater met insuline, pijnstillers, bloedproeven, bloeddruk.
Alles wordt dan gecontroleerd.
Geruststellend (voor mij).

Hij krijgt nu bloedVERDIKKEND medicijn en dat schijnt te helpen.
Tegen de middag was hij weer thuis.
Volgende week controle.

En ik?
Ik ging om tien uur naar bed en sliep tot de wekker afliep. 
(wel met de telefoon naast m'n bed :-))




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!