Over dingen en doetjes in Denemarken.

zondag 14 december 2014

Twijfelaar.


Puf, puf; ik heb ze binnen, de kerstcadeautjes.
Vandaag de laatste gekocht; twee zijn er nog in de maak....enne, tja, heb ik nu voor iedereen zowat zo'n beetje hetzelfde aantal?
Die van hem waren wat duurder, maar nu krijgt hij maar één pakje; twee voor haar, maar misschien saai? Zou er nog iets kleins bij dát pakje moeten?
Hé, dat ene via het internet is nog niet binnen..

Ach, ben ik nu de enige met die twijfel? Ik denk het niet!

Misschien ben ik toch nog toch niet helemaal klaar...??!
Eerst maar eens inpakken van de week, dan heb ik wat meer overblik.
Oeps, ik moet ook nog een pakje meenemen naar m'n werk, voor het pakjesspel.....


Het komt ook dit jaar vast weer goed :-), zoals altijd!
En het grootste cadeau is toch zeker dat mijn broer door zijn behandeling heen is en de vooruitzichten goed zijn!
Daar kan geen commercieel pakje tegen op!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!