Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 31 december 2014

State of the union.

Zo doen ze dat in Amerika. Eén keer per jaar wordt de State of the union bekeken; dan wordt de status opgemaakt van det welbevinden van de US.

De status bij ons hier in DK is: okay !!
Het is een goed jaar geweest voor de zaak.
Onze gezondheid laat weinig te wensen over.
Ik werkte met plezier (en ik doe het graag nog een jaartje meer).
Het gaat redelijk goed met mijn kleine broertje.
Mijn moeder is nog steeds in ons midden. (wel ver van mij vandaan, helaas).
De kinders doen het goed.
De kleinkinderen groeien als kool en twee zijn al echte tieners.
Het huis is opgeknapt. (maar we hebben vast weer nieuwe projecten het volgend jaar)
De tuin is nog niet helemaal klaar (een mens moet toch wat te doen hebben, houden).
We hebben heel veel gezellige dingen gedaan. (bruiloft, feestjes, uitjes, musea, optredens, shows, bezoek, logees, dineertjes, vakanties).
En het is zo'n mooi weer geweest het hele jaar. (nou ja, meestal dan)
Vandaag: 8 graden en volop zon!!


Ik heb ze allemaal op een rijtje  :-)

Gelukkig Nieuwjaar!

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat er zoveel is om dankbaar voor te zijn. Bedankt voor jouw persoonlijke berichtgeving uit Denemarken, ik volg je graag. Beste wensen voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maak er een sprankelend jaar van lieffie!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!