Over dingen en doetjes in Denemarken.

zaterdag 27 december 2014

Scheurkalender.

Ik dacht dat ik het nieuwe jaar in zou moeten zonder de traditionele scheurkalender.
Ieder jaar sinds ik hier woon (en dat is al 39 jaar) heb ik van ons moeder een Gerarduskalender gekregen.
Ons moeder is niet meer zo goed ter been en daarom dacht ik dat het er dit jaar niet van zou komen om én een kalender te kopen én hem in te pakken en te verzenden.
Maar de post klopte vanochtend aan en...ja! :


De oude, vertrouwde kalender zat er in, met een kerstkaart en een kerstbrief (plus wat kerstslingers :-))
Dank je wel!

Rond de middag reden we naar Ikea op Fyn.
Er is uitverkoop van specifieke spullen en zo hebben wij badkamermeubels op de kop getikt voor weinig poen.
We hadden al maanden rondgekeken in verschillende badkamer-zaken, maar daar was het óf te duur óf niet onze smaak.
En meneer Ikea weet wat mensen willen.....
Je kunt er ook een aanhanger lenen voor achter de auto of een fiets mét aanhanger, die je pas de volgende dag hoeft terug te brengen.
Service!


We gingen vandaag maar, zelfs al is de eega snip verkouden.
Er ligt (nog) geen sneeuw.


Het vriest wel en dat zorgde voor wat zon vandaag.

1 opmerking:

Gezellig, laat gerust een reactie achter!