Over dingen en doetjes in Denemarken.

vrijdag 12 december 2014

Homepage.

Zoals ik al eerder schreef houd ik de homepage van het Luna-koor bij. Nu heb ik een paar dagen geleden een mail gekregen dat one.com er in februari mee ophoudt. 
Tja...dan zal ik maar de belofte aan mezelf waarmaken en overgaan op wordpress.
Dat gebruikt de firma ook en ik wil graag dat die site wat levendiger wordt. Met filmpjes, tekeningen en ...wie weet wat.
Twee vliegen in een klap.
Mijn slimme zoon komt helpen en dan gaan we de Luna website helemaal van de grond af opbouwen.
Er moeten namelijk muziek-files, foto's, documenten en een kalender op plus een hoop achtergrondinformatie.
Met hem aan mijn zij móet het lukken!

Ik heb zojuist nog de foto's  (6 stk) van onze
Julefrokost op de oude website gelegd.


Alweer de 12 december vandaag.

Morgen is het Sankta Lucia dag.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!