Over dingen en doetjes in Denemarken.

zaterdag 15 november 2014

Stem

Ik ben mijn stem een paar dagen kwijtgeweest. Vervelend is dat!
Dinsdag kon ik nog brommen (niet zingen dus), woensdag zaten er spinnewebben in mijn keel, donderdag zat' ie helemaal dicht, vrijdag kwam er wat lucht in en vandaag kan ik weer wat beter uit
mijn woorden komen.....
Een virus dus; geen koorts; geen bacteries; gewoon "stom"stemmeloos.
Omdat ze me op mijn werk weg zaten te kijken, ging ik gisteren - vrijdagmiddag vroeg naar huis.
Een stoel bekleedt met folie.
En omdat ik me helemaal niet ziek voelde, sloten we de werkplaats en reden (met een tussenstop in Kolding om wat folie op te halen) naar Flensburg.


Toen we de gewone boodschappen binnen hadden reden we naar de binnenstad. Koffie met iets lekkers, wat kleding bij C&A, slenteren door de winkelstraatjes en eten bij de Argentijn.
Dat kon allemaal, want de printer thuis was immers aan het werk en de chef lag vóór op z'n schema......
Totdat we weer thuis waren.
De print was mislukt (kan gebeuren) en het machinehuis moest worden schoongemaakt.
Toen we naar bed gingen werkte alles weer....tot vanochtend!
Toen werkte er niets meer!
Aijaijaijaijaij...

Nu is de chef niet voor één gat te vangen, dus was hij al lang bezig (voor ik opstond) met het uitzoeken van de fout; met te communiceren via Facebook en met oplossingen te googlen.
De monteur kan/kon pas maandag komen.
Wat nu?? 
Hij heeft één print uitbesteed aan een collega/konkurent?!
Dan...
Gegoogled, gevloekt en.... gevonden.

Na het weer in- en-uit-elkaar halen, wérkte de printer weer!
Hoezee!.
Niet verder uitgeprobeerd, want we moesten naar vrienden in Odense...
Morgen gaat er daarom de hele dag geprint worden. Pffft...een hele opluchting!

Wat doe jij op zondag ??


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!