Over dingen en doetjes in Denemarken.

maandag 27 oktober 2014

Toch een beurs.

De mee-lezer  op dit blog weet dat ik normaal gesproken een hekel heb aan het bezoeken van een beurs.
Maar gisteren ruimde de eega en ik op in de achtertuin, net voordat het begon te miezeren....en het zag eruit naar meer regen.


Hij kreeg een telefoontje van een klant om hem halverwege de weg naar Aarhus te ontmoeten....
.....en ik dacht: ik ga naar de creative beurs.


Dat beursgebouw ligt bijna in onze achtertuin en ik hoefde me daarom niet druk te maken over een parkeerplaats.
Ik kan er naar toe lopen, maar werd netjes afgezet.
Er wáren me toch een hoop mensen!


Eigenlijk ben ik er alleen geweest om wat nieuwe snufjes en ideetjes op te pikken. Want zelfs al wordt er geadverteerd met "speciale beurs-aanbieding" zijn de prijzen aan de hoge kant. 

Maar oh, wat kan het verleidelijk zijn om dat stofje, met dat patroontje te kopen, of juist die kleur wol of nieuwe speciale breinaalden...

....om het thuis in de kast te leggen, naast al die andere stofjes en bolletjes wol !!

Het enige wat ik gekocht heb was een kop americano koffie.
Saai? Nee, heel rustgevend. Ik hoefde alleen maar te kijken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!