Over dingen en doetjes in Denemarken.

vrijdag 11 juli 2014

Digibeet.

Een digitale analfabeet; dat ben ik. Nu ben ik de kluts weer eens kwijt bij het gebruik van mijn iPod .
Ik gebruik dat ding niet al te veel, maar nu wilde ik er een luisterboek in zetten....en...je raad het al! Grrrrr!
 iTunes is onlogisch! (vind ik). Als ik de handleiding lees, klinkt het heel logisch, maar de werkelijkheid stemt niet overeen met ....tja, de iPod werkelijkheid.
Meneer van Apple.....doe er iets aan!
Misschien toch beter als ik de hulp van een niet digibeet inschakel :-). 
De chef heeft het heel druk gehad de laatste dagen, dus die heeft z'n hersens niet in iPod en iTunes moode.
Ach, ik heb nog een gewoon dik boek van de biblioteek en een paar eboeken; daar doen we het wel mee.. tot..?

Tot het gaat regenen misschien....

We hebben nog steeds heerlijke zomerse temperaturen.
Om even af te koppelen hebben we vanavond een rondje langs het strand gemaakt. De dagjesmensen waren weer naar huis.


Heerlijke deense zomer!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!