Over dingen en doetjes in Denemarken.

maandag 16 juni 2014

Zomerzondag.

  • Vrijdag: Kopenhagen.
  • Zaterdag: verjaardag (en een bezoekje bij Ikea)
  • Zondag......zucht: "we zullen toch echt iets aan de tuin moeten doen...en vegen...en opruimen...en de tuinbank zakt bijna door de knieën...."


Ring, ring: "Mag Carl een paar uurtjes komen, want we willen nieuwe bedden kopen en dat is niks voor hem om mee te komen."


  • We hebben een nieuwe tuinbank gemaakt.....
  • In de voortuin is het onkruid weer verdwenen.......



  • Er is gespeeld, gegeten en gesnoept.



  • En met water geplensd....


Daar is de zondag toch ook voor?!

Vandaag?

Heb ik een bezoekje afgelegd bij de chiropraxie. Twee weken geleden kreeg ik last van m'n rug (komt wel eens vaker voor) maar normaal kan ik hem zelf weer gezond trainen. Dat ging deze keer niet vlug genoeg naar mijn idée. Dan maar een afspraak en jaaa, ...een druk en een draai en ik swing weer met m'n heupen!


Let's dance!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!