Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 20 november 2013

Gegraaf

Toen ik van mijn werk thuiskwam gisteren zag het er zo uit...



De werkers waren even weg om te stemmen voor de gemeenteraad en de regio.
Nu hebben we weer een social-democratische meerderheid én een nieuwe burgemeester. De burgermeesterpost wordt hier bezet door de partij met de meeste stemmen.
Enfin, er werd doorgewerkt tot gisterenavond 8 uur!!

Ik had een concert van 7 tot 9 uur. We zongen in het nog vrij nieuwe bejaardentehuis Othello.


Eerst wat nummers uit ons eigen repertoire....toen koffie met zelfgebakken koekjes.....en daarna hebben we allemaal samen gezongen uit de liederenbundel. Ouderen, die niet meer praten, kunnen wonderbaarlijk wél zingen.
Heel gezellig.

Toen ik thuis kwam moest ik voorzichtig over de uitgespannen snoeren heenstappen. Vandaag gaan er al een hoop tegels in!

Vanochtend was mijn auto'tje totaal bevroren. Ik moest zelfs binnen naar de slotenolie zoeken, want het slot kon met geen mogelijkheid open. Krabben maar weer! 

Zo zag het er vanochtend uit op de parkeerplaats van mijn werk...


Iets na achten....met een nog zichtbare (bijna) volle maan.

Nu? De zon schijnt volop!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!