Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 9 oktober 2013

De laatste mooie dagen....


De bladeren worden geel, maar wat was het een mooie dag gisteren!
Niet om te pralen, maar het is meestal mooi weer op mijn verjaardag ;-)

Hier wordt op je werk niet getracteerd op gebak, maar de jarige brengt broodjes mee, en(echte)boter, kaas en jam 
(en soms nog meer).


Hier heten broodjes "rundstykker", oftewel ronde stukken.
Dit zijn de zorgelijke restjes.


We doen ook niet aan cadeautjes op m'n werk, maar ik kreeg toch dit leuke zakje met snoep van een collega.

's Middags heb ik nog wat tulpenbollen in de grond gestopt..


...voor het voorjaar!

Daarna gingen J en ik naar Kolding Storcenter, waar we een hapje hebben gegeten

en daarna heb ik lekker veel telefoontjes beantwoord.

Iedereen bedankt.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!