Over dingen en doetjes in Denemarken.

dinsdag 13 augustus 2013

Start

Klaar, paraat, start!
Een nieuw schooljaar en daarom ook een nieuw jaar voor mij en mijn collegae in de  studie- en beroepsraadgeving.

We begonnen (als gewoonlijk) met een inspiratiedag.
We gingen deze keer op bezoek bij UUV in Køge, die hetzelfde werk als wij doen, maar wel ietsje anders georganiseerd zijn. Je wordt er altijd wijzer van, zo'n bezoek, maar je ziet ook dat het op papier altijd beter lijkt dan het in werkelijkheid is. Ik ben in ieder geval blij dat ik werk waar ik werk :-)

Natuurlijk stond er ook weer een "activiteit" op het program. We werden afgezet bij de "Trampesti" (tredpad) en liepen 8 kilometer langs de klif.....

 
Trampestigen oftewel het tredpad.


De helft van dit kerkje is in zee gestort

gråkridt = grijskrijt; fiskeler = vis-klei.
en op het laatst langs het strand......



..... Koffie, iets te drinken, een kleine opsummering van de dag en een heerlijk diner.
Met de bus weer naar huis (da's een eind zeg) en om 11 uur 's avonds thuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!