Over dingen en doetjes in Denemarken.

maandag 6 mei 2013

Zo gezellig...

Zomaar een weekendje met m'n zus en zwager op bezoek.
Zo gezellig, zo vrij onverwacht en zo zonnig.
Over de zaterdag heeft m'n zus al geschreven.


Ik zie mijn familie vast niet zo vaak als anderen (of misschien ook wel), daarom is het altijd een feestje als ze komen.

Lekker even naar de markt, langs de haven, de tuintjes en dan thuis gezellig lunchen.

Zes verhuisdozen hebben de chef en m'n zus van de zolder gesleept. Daar zaten nog meisjeskleren in om mee naar NL te nemen.
Van mijn dochter voor haar dochter :-)


's Avonds moest ik zingen en moest met een boterhammetje genoegen nemen, terwijl de anderen aan het smørrebrød zaten.
Ze kwamen wel als publiek.

Toen was het alweer zondag.
De meubelzaken waren open en we gingen eens kijken wat een uittrek- eet- tafel hier kost. 
In de 2.zaak kochten wij een tapijtje voor onder de eethoek....;even naar huis brengen!
In de derde zaak kochten wij een stoeltje....;even naar huis brengen.
Zusje moest het doen met catalogen.

Op het laatst, na de lunch,haalden we komkommerplanten en wat kruiden voor in de kas. Eindelijk, zuchte de chef!

Wat lekkers voor bij de koffie gehaald; ring, ring, 
schoonzus met man.
Goed dat er koek bij de koffie was.
Na het eten moesten we toch nog even naar het strand.
Kijken naar de golven en stenen zoeken.


Tot de volgende keer!



3 opmerkingen:

  1. Mijn zus en mijn broer wonen in Nederland, maar wij komen ook niet zo vaak bij elkaar!
    Zo te horen hadden jullie het gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed gevuld maar vooral gezellig weekend. Jullie hebben er optimaal van genoten, zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, leuk, leuk! Gezellig dat ze we was :)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!