Over dingen en doetjes in Denemarken.

zondag 26 mei 2013

Wachten duurt lang...

Ons moeder moet weer geopereerd worden aan haar heup. Ze heeft een tijd van opname, maar het wachten duurt lang, vooral als je pijn hebt! De dagen zijn lang, vooral omdat ze niet naar buiten kan. We hebben een beetje gegniffeld dat het weer in elk geval aan haar kant staat; als het warm zou zijn was alles misschien nog veel moeilijker te dragen. En dat ze niet kan gaan bridgen vindt ze waarschijnlijk  ook heel vervelend!

Wij zijn vanavond weer eens naar de bioscoop geweest om een film uit ons bioscooppacket te zien.
"In het uur van de lynx" (het 25-ste uur van de dag, waarin alles kan gebeuren :-)).
Een film die zwaar op m'n maag ligt en die een diepe indruk heeft gemaakt op mij en de chef. De hoofdrol wordt vertolkt door Sofie Gråbøl (ja, inderdaad, die van "de misdaad") en wat kán die vrouw acteren!


Tenslotte nog een foto van het tuinwerk vandaag. Ik heb me voorgenomen om elke dag een uurtje in de tuin te werken. Dan krijg ik beweging en de tuin vaart er wel bij.


Zal ik jullie wat zon sturen? Wij haalden 21 graden vandaag.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!