Over dingen en doetjes in Denemarken.

woensdag 17 april 2013

Puf, puf, ik zit...

Omdat het zo'n mooi weer was en omdat ik al om half vier thuis was (afspraken die afgezegd werden), besloot ik om de ramen buiten te zemen. Het houtwerk er om heen moest ook nodig afgesopt worden, zag ik. Hè, de tuintafel staat in de weg.....nou, die moet ook schoon! En de stoelen dan? Die ook. Nu de ramen aan de voor-achter en zijkanten. Die sanseveria gaat er nu ook echt uit....Oh jeetje, die vensterbanken zien er niet uit! En die vette vingers op de servieskast; zucht.
.......enzovoort, enzovoort, enzovoort.

Nu is de buitenboel gedaan en de woonkamer is verlost van vette vingers, kruimels, spinnen en hun webben.
Boodschappen doen, eten maken....afgewerkt!
Poeha! Ik ben blij dat ik zit!

Ik moest vanmiddag voor mijn werk in de stad zijn en kwam na afloop dochterlief tegen, die Carl op ging halen in de børnehave. Die is vlakbij dus ik liep even mee.
Hij was op de fiets; ja, ja, kleine kinderen worden (veel te vlug) groot.



1 opmerking:

Gezellig, laat gerust een reactie achter!