Over dingen en doetjes in Denemarken.

vrijdag 12 april 2013

Alweer vrijdag.


Gossiemijne, het is alweer vrijdag. De werkweek is als een zucht voorbij gegaan.
En zie de foto, de lockout is nog steeds van kracht. Tot (bijna) iedereens ergernis. Handenwringen helpt niet. De regering wil niet ingrijpen. De partijen staan stokstijf tegenover elkaar. 
Kijk, dat noem ik geen onderhandelingen. Dat noem ik stijfkoppigheid.
Mijn dochter, de lerares, heeft een paar uur moeten doorbrengen op een bank in Bogense "city", waar zowat vijf mensen per uur langskomen. Met mijn collega, die niet mag komen werken, heb ik een uurtje koffie gedronken bij haar thuis.
Tja..........

Bij de chef is er vandaag een nieuwe (tweedehandse) print/cut maschine geplaatst. Maandag komt de technicus van het bedrijf om hem te installeren en om even wat instructies te geven.
Fijn toch.

Morgen komt Philip. Misschien komt Carl ook nog spelen. 
Laat nu de lente maar komen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig, laat gerust een reactie achter!