Over dingen en doetjes in Denemarken.

maandag 30 juli 2012

Gezeten..

De kop is eraf; ik zit weer (op m'n werk) om alle mailtjes te sorteren, te beantwoorden of weg te gooien. Om telefoontjes te beantwoorden en afspraken te booken. 
Ach, het viel best mee, dat zitten, misschien omdat ik dat ook in de vakantie heb gedaan......maar wel meestal op de fiets.!






Ik zat in de auto en zag deze rijdende werkplaats, waar de chinese kolen werden geplukt en direct werden verpakt.






Ik zat in de polikliniek, waar het gelukkig niet uitliep op een operatie voor ons moeke.










Ik zat bij de Riche (klinkt bijna als de Ritz, hè) voor koffie en een glaasje..






Ik zat aan de Dieze naar het voorbijvarende verkeer te kijken...








En ik zat aan de Maas....(met een bierglas in m'n hand)...















Toch een heerlijke vakantie gehad! 

1 opmerking:

  1. De kop is er weer af. Tjonge, dat is toch nog snel gegaan. Ik heb nog vijf weken voor de boeg, want wij houden ongeveer de basisschoolvakanties aan.

    Sterkte, de rest van de werkweek!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!