Over dingen en doetjes in Denemarken.

zaterdag 10 december 2011

Wat is een drillenisse?

Een drillenisse is een plagertje. Een kaboutertje dat alles op z'n kop kan zetten: je autosleutels verstoppen, je tas vol met papiersnippers doen, een aardigheidje voor je achterlaten, je bureau voor je opruimt of het tegenovergestelde waar kantoorstoel en prullebak pronken te midden van paperclips. Eentje die een kabouterje op je scherm plakt of je een cadeautje schenkt....

gekregen van mijn nisse.

Ssssst....ik ben drillenisse voor Anders (jongensnaam) en heb een kindshoge stoffen kabouter op z'n stoel gezet, de ramen "versierd" met kerstguirlandes, een chocoladekalender neergelegd, hem een "feestpaketje" gegeven waarin een paar ballonen, drinks-parapluutjes en serpentines en....ssst, ik ga een stuk karton op z'n auto zetten met"te koop" en z'n mobielnummer. Nog iemand die ideeen heeft? Kom maar aan!

1 opmerking:

  1. Dat klinkt allemaal erg leuk.

    Ik heb vroeger wel eens wat toetsen op het toetsenbord van mijn baas omgewisseld. Dat waren van die grote toetsen, die je gemakkelijk los kon trekken. De E en de W waren het en die had hij nodig om in te loggen op de computer. Dat lukte dus niet, want hij had echt geen benul dat ze andersom zaten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!