Over dingen en doetjes in Denemarken.

donderdag 17 november 2011

Lange donderdag.


De foto is genomen met mijn mobieltje, in de pauze van de conferentie. Ik was naar de STU - træf (STU tref) zoals je op de foto kunt zien. STU (særlig tilrettelagt ungdomsuddannelse) is een individuele geplande jongerenopleiding, bedoeld voor hen die eigenlijk geen opleiding kunnen volgen. Het tema vandaag was het autisme aspect en ADHD . Er waren een aantal spannende voorlezingen en debatten waarvan ik weer wat wijzer ben geworden. Dat kwam goed uit, want om vijf uur zou ik vragen beantwoorden van ouders met kinderen met ADHD. Welke opleidingen er voor hun kroost mogelijk zijn......
Lange, interessante donderdag.

Nou ga ik de rest van de avond lekker lui voor de tv liggen!

1 opmerking:

  1. Deze kinderen zitten in NL vaak op een normale school. Soms gaat dag prima, maar soms levert het de school heel veel hoofdbrekers en het kind frustraties op.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!