Over dingen en doetjes in Denemarken.

dinsdag 4 oktober 2011

Blij dat ik brei...

M'n sjaal is af. Ik kon geen leuke witte sjaal krijgen; dan maar een gebreid....
Kijk, dat was een werkje van niets.
Maar toen kwam de dochter die zei dat ze een hele leuke gebreide tunika had gezien......enne.....of ik die misschien kon breien.
Ach ja, de avonden worden alweer langer. De goede films komen vaak pas later op de avond en ik heb de neiging om erbij in slaap te vallen. Tenminste, als ik niks om handen heb. Dus: "Doe ik graag kind. Kom we gaan de wol halen". Het begin is gemaakt (dat is altijd het leukste), nu de rest nog.
PS: er is geen deadline!

Morgen ga ik kleindochter van school halen. We gaan lekker een middagje "knutselen". Ze wil ook graag leren breien......maar ik moet nog uitdokteren hóe ik een linkshandige kan leren breien!
Nog even een foto van C&C..

1 opmerking:

  1. Leuk hoor, dat je weer aan het breien bent geslagen. Ik kan het maar een heel klein beetje, dus een tunica gaat me zeker niet lukken.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig, laat gerust een reactie achter!